tisdag 12 april 2011

Storhetsvansinnet en gång till

Det är roligt att se att mitt storhetsvansinne väcker ett intresse också här.

Tyvärr kan jag inte lägga ut mitt svar på vilken skillnaden mellan ett okej liv och ett fantastiskt liv är här, inte ens i textformat. Vanan trogen består mina anteckningar som jag använde under talet av punkter. Punkterna lyder; andas. Titta på publiken. Andas. Andas igen. Tala inte så fort. Andas. Andas.

Så, nu är vi tvungna att ordna en till bloggträff. En bloggträff under vilken jag föreläser under rubriken "Skillnaden mellan ett okej liv och ett lyckligt liv - the naked version".

Hah.

Tala om ett fortsatt storhetsvansinne.

4 kommentarer:

  1. Låter utmärkt! Man blir ju inte så mycket klokare av dina punkter, nej ;-)

    SvaraRadera
  2. Sweet! Jag är SÅ med på den bloggträffen.
    Iofs är det där med att andas, inte tala så fort och titta på publiken ganska bra tips i sig.

    SvaraRadera
  3. Klart vi ska ha en bloggträff! När och var? Baccara kanske? Haha nu var jag rolig!

    SvaraRadera
  4. Fint! Då säger vi det, det bli bloggträff och jag föreläser (ni hör att jag skojar nu, visst?. Jag har egentligen inte såhär höga tankar om mig själv.).

    Sonjas förslag, det är ypperligt. Vi börjar på Baccara och sen är det fest på Päröni. Vi kan alltid hoppas att Matti Nykänen uppträder.

    SvaraRadera