söndag 3 april 2011

Bloggträff på rygg?

Ja, på hästrygg då, inget annat.

Den tanken slog mig då jag var ut till stallet idag, att det känns som om en del av de bloggare jag följer är hästflickor, kanske vi kunde ta en bloggträff till häst?

Vi har tidigare pratat om att förverkliga det som åtminstone varit min flickdröm - och är det än idag - ett ridläger tillsammans, åtminstone Fua och Peppe sade att de också är intresserade av ett läger någon gång i framtiden. Men, om vi skulle inleda den softare (och kortare) vägen - finns det ett intresse av en bloggträff på hästryggen?

Om inte annat, så är det åtminstone ett sätt till för bloggare som inte är mammor att träffas, säger en som aldrig varit på bloggträff.


Hästen jag får låna nu och då, Tara.

5 kommentarer:

  1. Alltså det låter härligt! Men var får man låna en massa hästar?

    SvaraRadera
  2. Nå jag kan inte rida men annars är jag med. Om det nu går.

    SvaraRadera
  3. Får jag vara med? Jag har återupplivat min blogg och allt.

    SvaraRadera
  4. Jag har varit på bloggträff, men jag har ALDRIG suttit på en hästrygg. Så jag tror inte jag vågar komma med.

    SvaraRadera