söndag 3 april 2011

Liebster Blog

Jag får tacka Nadja för en fin utmärkelse och för en ännu finare motivering till varför hon läser min blogg! Tack!



Nu få jag ge denna utmärkelse vidare till åtminstone tre personer, vilket jag gladeligen skall göra! Reglerna ser ut som följer:

Reglerna för Liebster Blog Award:
Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award.

Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.

Jag väljer följande bloggare, med motivering:

Maratonmamman - jag blir alldeles matt - på ett bra sätt - av Annas förehavanden, i synnerhet just nu. Jobb, barn, maraton och riksdagsval. Anna är tuff!

Pyret - åh, Pyret tog familjen och pick och pack och flyttade till en av mina favoritstäder, Köpenhamn. Det är spännande att följa med hur man bygger upp ett nytt liv i en ny stad.

Lissu - förverkligade en av mina långlivade drömmar och bakade en Martha av mig!

Nu hoppas jag att ingen av er blir ledsna för att ni blev valda av mig, har ni fler än hundra personer som följer er, ber jag om ursäkt (förlåt, förlåt).

2 kommentarer: