torsdag 28 april 2011

En eftertraktad rocktaliban

Det har kliat så otroligt mycket under papiljotterna efter det senaste inlägget, jag låter verkligen som en mommo på tusen år som sitter och suger ner recpet på paj och annat gott ur Allers och Hemmets veckotidning.

Så, nu måste jag bara säga att jag faktiskt var på rockkonsert igår. Inget mindre än Roger Waters på Hartwall Arenan. Medveten om att det inte direkt är ungdomsmusik vi pratar om, måste jag bara säga att helheten var fantastisk.



Idag har jag blivit ombedd att ställa upp på en intervju, inte för att jag sett Roger Waters, men på grund av helt andra saker.

Och jag lovar återkomma till chefstalibanskapet i HBL som jag tidigare skrev om.

Jag hoppas klev ner några snäpp i ålder nu?

3 kommentarer:

  1. Nämen får ALLA andra se Roger Waters? Min man är där just nu. Och jaja, det var jag som gav honom biljetten (farsdagsgåva). Det är ändå orättvist att jag inte får se The Wall.

    SvaraRadera
  2. Åh, SivÖ! Du borde ha köpt en biljett åt dig själv också! Spelningen, spektaklet var verkligen värt alla pengar (säger jag som också fick se Roger som en gåva).

    SvaraRadera
  3. Det skulle inte ha funkat med barnvaktande såhär mitt i veckan... Och vi ska faktiskt gå på Iron Maiden i sommar båda två. Bruce Dickinson & co är inte så illa det heller.

    SvaraRadera