söndag 10 april 2011

Idag har jag pratat, inte skrivit

Så, nu har jag fått fira vårfest på Sibbo medborgarinstitut. Jag passade på att prata lite själv också, men inte så mycket att orda om det just nu.

Men, vet ni?

Jag tror att jag träffat världens raraste människor idag, jag blir alldeles varm under koftan. Tack Sonja & Artur för att ni kom ända ut till Sibbo för att gå på fest och ett minst lika stort tack till Sonjas mamma som såg till att jag också fick gå på fest.

Ja, och alla andra var också så otroligt glada över att jag kunde och ville komma (klart det, allt för byn eller hur?) - jag blev alldeles paff av all vänlighet.

Den lille var också med, hur det såg ut då vi gick på fest (och höll tal tillsammans), det kan ni se hos Sonja.

Jösses vilken dag. Jag är så fullproppad med god energi att jag tror att jag skippar sömnen i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar