fredag 23 september 2011

Twilight zone

Orsaken till att det osar *öken* över den här bloggen just nu?

Orsaken är sisådär nittio centimeter lång, blont, långt hår. Stora blå ögon (slutna nu, tro det eller ej). Samme filur är för sjuk för att vara på dagis, men, om man frågar mig, alldeles för frisk för en dag hemma på tumis med sin moder.

Har ni något på hjärtat får ni lov att vara snabba, den lille kommer att öppna de klarblå om en timme, och då är det full rulle (=inget bloggande) tills han stupar igen. Så, ut med det nu bara!

2 kommentarer:

  1. Jag hade alla mina tre söner hemma,sjuka förra veckan, medan jag också själv var/är sjuk. Nog är det konstigt hur de orkar när man själv bara sku villa gny under täcket. :)

    SvaraRadera
  2. Melli, ja, den lille far omkring som en skottspole, också då han är för sjuk för att gå på dagis. Det här är dessutom en förkylning som kommer och går med lite stegring, så det är otroligt knepigt att veta när han är frisk eller krasslig. Än en sak som jag är rätt kass på...

    SvaraRadera