fredag 16 september 2011

Att inte ställa till det

Eva var lite orolig för att jag skulle ställa till det på tillställningen i går. Ni kan vara lugna, jag tror jag betedde mig så bra jag kan.

Det var alltså fråga om förlaget Söderströms höstfest och det var riktigt roligt, sen då jag väl var inne. Alltså inte så att alla andra började ha roligt först då jag kom, men jag själv tyckte att det roligare än jag trodde.

Ja, man måste ju gå på förlagsfest just det året man med näppe varit med och skrivit ett (1) kapitel i en bok, man vet inte när det händer igen. Jag skall erkänna att jag var pyttelite gobsmacked, där jag stod och talade om skrivandet, feeback, barn och adoptivbarn med Claes Andersson.

Med andra ord, höstens första tillställning avklarad.

2 kommentarer:

  1. Claes Andersson, en mycket fin man. Han har skrivit bland de bästa dikterna jag vet. Ah, jag hade varit stum av - öh. Hittar inte ord.

    SvaraRadera
  2. Puva - ja, han är en fin, fin man. Jag är, retrospekt sett, förundrad över att jag kunde konversera.

    SvaraRadera