måndag 31 oktober 2011

En olycka i arbetet

Jag tar hissen ner till första våningen, skall äta lunch med underbara och soon to be fd. kolleger. Står och sjunger för mig själv i hissen, Eric Amarillos "Om sanningen skall fram". Oförhappandes glider dörren upp på fjärde våningen...


Vilket skede i låten jag vrålgnolade på?

"...vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig då, om sanningen skall fram?"

Jag fick inget svar. Det var bara ett moloket hummande i hissen ända ner till ground zero.

5 kommentarer:

  1. Siisti, jag är stolt över dig:)

    SvaraRadera
  2. AnnaK - hyvähyvä! Om du vill kan jag komma och sjunga i er hiss också?

    Sonja - tack! Och right back at you!

    SvaraRadera
  3. Uff! Fast antagligen gjorde du en gubbish mer än glad. Vilket också är lite uff och usch.

    SvaraRadera
  4. Anne! Det var nog inga glada miner på farbröderna, de hummade i takt med mig. Mycket tryckt stämning.

    SvaraRadera