söndag 30 oktober 2011

Klockor stannar

Jag överlevde uppträdandet på bokmässan, det var inget att överleva, det var bara roligt. Efter min och Mickos lilla seans drog vi vidare till exklusiv drinkbar (det händer aldrig mig, att jag drar vidare till en drinkbar, det är därför jag måste nämna det) och planerade vidare bokprojekt. Ett tv-format fixade vi också. Man blir kreativ då man sitter i drinkbaren, jag borde göra det oftare.

Sen är det bara liv som hänt efter det. För att beskriva kontrasterna mellan drinkbaren och livet, kan jag säga att jag just nu veckotvättar, bakar äppelpajer samt sorterar den lilles kläder.

Vitt skilda världar, fina båda två.

2 kommentarer:

  1. Liv. As in Martha. Sprit. As in death.

    SvaraRadera
  2. Situationsdiktaren, tack och lov var takten på drinkandet ytterst modest. Så det blev inte dödendöden av det hela.

    SvaraRadera