lördag 1 oktober 2011

Äventyr i väst

Som tidigare konstaterat, drar den Römanska klanen västerut idag, det för att frottera sig med äldre generationer. Trots att det är en alldeles kort tur, blir jag alldeles vimmelkantig av packandet. Ena dagen värmebölja, andra dagen oktoberväder?

I och med att jag är på flygande fot hela dagen, så finns det nu en möjlighet för dig att ställa en fråga eller komma med ett påstående i kommentarsfältet - på det sättet sysselsätter du mig (tack för det!) under vår tripp!

2 kommentarer:

  1. När jag läste rubriken föreställde jag mig att du skulle på nåt cowboy-äventyr eller nåt. Klä dig i mockaväst och så.

    Välkommen västerut! Du kunde stanna lite längre så att vi kunde ses över en kopp kaffe!

    SvaraRadera
  2. Linn! Det här är världens bästa, åh, så jag önskar att jag hade varit på ett västernäventyr (obs! inte ett vänster-äventyr)! Men, nej, det var bara en tripp till Åbo / Pargas.

    SvaraRadera