söndag 9 oktober 2011

Det är inte som ni tror

Ja, om det är så att ni trodde att jag, efter fredagens nyhet, bara glidit omkring i högklackat och negligé, sippandes på mitt bubbel.

Nej, det är inte riktigt så.

I stället har jag fått kiss på mig (helt på riktigt), fått ett par runkare på tråden (ja, alltså inte bara dumma typer, utan den fysiska varianten), jagat diesel, ridit dåligt och varit mamma.

Det om den glamouren. Inte för att jag tror att det är glamoröst att vara chefredaktör, men sådär som att festen kunde ha fått både starta och pågå.

Men, alla samtal, meddelanden, sms och glada utrop (också här!), det har gjort att den här lilla förändringen i min arbetsbild verkligen har varit en fest. Jag blir påmind om hur fina människor det finns i mitt liv!

Tack än en gång för alla gratulationer, de värmer.

Nu skall jag packa en dagisväska och en övernattningsväska.

4 kommentarer:

  1. Har ju inte ens gratulerat dig ännu. Tänk så skojigt! Chefred Micaela. Supersuperkul!

    SvaraRadera
  2. Jag har varit lite dagen efter på senaste tiden och läste alltså imorse gårdagens Hbl.
    Grattis!! Va kul med dig på Böbblan. Läser den alltid hos mamma ;)

    Lycka till, det kommer att gå super :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Blev riktigt glad när jag såg att du skall ta över lokaltidningen, det blir nog bra!

    SvaraRadera