söndag 22 maj 2011

Jag är en bättre människa nu

Först nu vågar jag titta in, det efter morgonens joggingtur. Det blev en runda på snäppet under fyra kilometer (jag vet, det är ingenting, ni alla ränner allt från tio kilometer till maratonlopp), så, nu är jag igång igen - och i och med det är det tillåtet att dela ut straff om jag inte kommer upp i tre rundor i veckan.

Det är inte mycket att orda om mitt lopp, sakta men säkert börjar det gå bättre. Att jag saknar känslan av att mer eller mindre utan krämpor springa tio kilometer. Målet är att jag skall klara det i slutet av juli.

Allt efter kräksjukan i våras har jag också haft grava problem med att komma igång på allvar med min LCHF, men, tänkte ta en tur med den nu också. Inget kan väl vara lättare än att äta LCHF på sommaren? Minus nypotatisen då... Skall testa en auberginröra, aternativt en sås i eftermiddag, om den är ätbar kan det hända att ni får en rapport.

I övrigt borde jag bli en bättre bloggmänniska också från och med nu och en tid framöver, vi borde leva någon form av normal vardag i några dagar nu. Bättre innehåll vet jag inte om jag kan erbjuda, men fler inlägg i alla fall. Vilket känns som minoritetsgöra just nu, då jag läser att också André kommer att blogglägga av.

2 kommentarer:

  1. Hejaheja! duktiga du! Här valde jag soffan framom spåret idag. Fyra är inget dåligt alls! man skall inte ta i för mycket i början. ser fram emot att springa en tia med dig i slutet av sommaren!

    SvaraRadera