måndag 25 oktober 2010

Följande jobb

Nu är HIHS avklarat. Det var roligt att jobba igen. Jag måste ändå erkänna att jag var relativt matt om kvällarna. Det kan enbart bero på all frisk luft jag fick? Eller nej, det kan ju inte stämma, jag satt ju inburad i flera timmar om dagen.

Nu väntar följande arbete. Idag skall juryn träffas angående Bloggpriset 2010. Samkväm med Peppe, André och Kaj - inte illa, trots att vi har en hel del jobb vi måste få avklarat.

Jag kan lugnt konstatera att det finns otroligt många bra bloggar och bloggare i vårt land.

2 kommentarer:

  1. Please kan ni dokumentera (fota) och blogga om ert samkväm? Så vi får se vad det händer bakom kulisserna. =)

    SvaraRadera
  2. Muff! Jag hade förstås ingen kamera med mig, men Peppe fotade! Vi kommer säkert alla fyra att blogga om priset både på väg till och efter prisen!

    SvaraRadera