torsdag 5 september 2013

Från runda hörn

...till nittio graders vinklar.

Det är många som får sig ett rejält gapskratt då de hör att den stundande flytten, den kommer att bära iväg med oss några hundra meter. Kan man ens tala om en flytt då vi bara byter lägenhet och hålls på samma område? Allt kommer ju att förbli, samma dagis, samma arbetsresa, vänner på området som består.

Men ändå, it is a small step for mankind, men ett giant leap i mitt fall.

Fabulerar om det jag tror är orsaken i dagens avis, om du vill kan du läsa här.

1 kommentar:

  1. Lycka till med flytten!
    Vi flyttade senast in i lägenheten bredvid. ;) enklaste flytten ever!! Nu letar vi efter större. Och mina rötter vill nog bli på samma område, Vik, det känns som hemma (så länge jag inte får mitt egna hus med egen mark). Här har jag min hyrda trädgård (palsta), då är jag hemma. <3

    SvaraRadera