måndag 12 november 2012

It ain´t sunny any more

Alltså, vi måste prata om det här med Solsidan.

På grund av allt möjligt, allt från tajta tidtabeller till annat att göra, så tittar jag väldigt lite på tv nuförtiden. De senaste åren har det varit typ Borgen och Solsidan jag tittat på.

Men, den oas av skratt och pinsamhet Solsidan tidigare innebar, det känns inte längre så.

Också igår konstaterade jag det, efter bortkastade 25 minuter, att det var ett dåligt avsnitt, igen.

Är det okej att säga det, att jag tycker att Solsidan är mindre solig den här säsongen? Äh, strunt i att säga det nätt, jag tycker att Solsidan är dålig den här rundan.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker inte Solsidan är dåligt. Skulle det här ha varit det första jag såg av programmet skulle det säkert ha varit helt okej. Problemet är att första och andra säsongen varit så sjukt bra att man sitter här med jätte höga förväntningar och blir besviken.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker mig ha läst någonstans att de inte skulle ha velat göra fler delar eftersom de använt upp idéerna men blev övertalade att göra fler ändå. Så mina förväntningar har inte varit så höga. Men inte är det bra ändå. Tyvärr. Men ska nog ge hela säsongen en chans ändå tror jag.

    SvaraRadera
  3. Jag blev så besviken redan efter första avsnittet denhär säsongen! Kände knappt igen personerna längre! Jag tycker inte de är roliga, de har nästan blivit lite elaka. Söndagens avsnitt var kanske liiite bättre, men nej. Tyvärr är det slut på det soliga för min del. Synd.

    SvaraRadera
  4. nu är det v'ö som att svära i kyrkan, men jag har aldrig tyckt solsidan varit speciellt bra. över hypad tycker jag.

    SvaraRadera