onsdag 13 juli 2011

Straffet - dagens outfit

För några veckor sedan misslyckades jag med att hålla mitt löfte, att springa minst tre rundor i veckan. Karolina delade ut ett fruktansvärt straff, jag måste i en veckas tid lägga upp outfitbilder på mig själv (jag tycker väldigt illa om outfitbilder på mig själv, ni kommer att se och förstå varför). Nu är det då dags att börja beta av:



Tröjan är en gammal Volcan, glasögonen är D&G (inhandlade på fantastiska Iris i Vasa) och håret är design Tuomas på Hair Espace på Roban i Helsingfors.

3 kommentarer:

  1. det här fotot är ju alldeles för snyggt och välkomponerat för att passera som ett dagens outfit.

    SvaraRadera
  2. Catariina - tack! Jag är väldigt förtjust i brillorna!

    Sara - jag lovar, det kommer att bli värre, mycket värre! Håll ut!

    SvaraRadera