torsdag 30 juni 2011

På tal om att springa

Med ett straff som fortfarande hänger över mina axlar (I shall, I shall...) vill jag bara meddela att jag sprungit mina tre gånger per vecka efter den senaste missen.

Jag gjorde till och med en backträning dagen innan midsommarfirandet inleddes.

Sådeså.

Följande intrikata blogginlägg kommer att handla om den underligaste drömmen. Jag vet att andras drömmar är det mest tråkiga man kan skriva om, så jag försöker höja stämningen genom att säga att det inte bara ingår en utan två bloggare i drömmen. Och måste också tillägga att det är viktigt att komma ihåg att man inte får bli arg på den som drömmer konstigt.

1 kommentar:

  1. nå, vilka bloggare?

    jag drömde också en bloggdröm här om natten. vi var en massa kvinnliga bloggare som hade nån sorts festival, en massa manliga bihang höll till i ett rum bakom där de skötte barnen. jag såg någon enstaka manlig bloggare också, men även de var förpassade till bakrummet och barnaskötseln.

    SvaraRadera