onsdag 17 oktober 2012

Återkoppling: ansiktsbehandlingen

Ja, den jag skrev om igår. Den lyxiga hydradermiebehandlingen på 75 minuter.

Fantastisk. Fantastiskt.

Så kan man beskriva det hela.

Att kosmetologen använde ord som stressad, känslig och hormoner, det väljer jag att förtränga nu.

Det handlade dessutom inte så mycket om mig som människa (skall skriva ett eget inlägg under rubriken "jag är inte den som stressar"), utan mer om min hy.

Och jo, hyn är mer utvilad i dag. Och några nyanser klarare. Heleämpi, som det heter på klingande finska.

Om det här inlägget skulle ingå i rekommendationsleken, så jo, jag rekommenderar.

2 kommentarer:

  1. Vågar du här göra reklam för VAR du fick detta underbara? Jag skulle också behöva...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gick på Helsinki Day Spa, och som jag redan sade, rekommenderar varmt!

      Radera