torsdag 21 juni 2012

Puss på pannan

Nu vettni.

Det är dags att hämta den lille från dagis, lille skall få fira sitt första sommarlov!

Presenterna, ni kanske kommer ihåg att vi pratade om presenter åt dagispersonalen? Det blev ett sammelsurium, det är havtornschoklad. Nötchokladfudge. Och tunnt knäckebröd.
Fråga mig inte hur det blev så, jag försökte hitta ekologiska produkter av små producenter, då blev det sådär.

Ja, men efter hämtning av barn tänkte jag dra ur precis alla sladdar som finns, jag behöver det verkligen nu. Så, jag passar på och tillönskar er alla en fin midsommar och en fin fortsättning på allt det som kommer efter det också.

Puss på pannan, ni är bäst.

2 kommentarer:

  1. Voi herregud, så skönt! NJUT, kvinna!

    SvaraRadera
  2. Skön midsommar och nätsemester på er med:-) Och det låter som en underbar blandning, dagispresangerna.

    SvaraRadera