onsdag 13 februari 2013

Amazing Race

Ja, det är realityn jag gärna skulle delta i. Frågan är bara vem som skulle åka med?

Naturligtvis skulle jag väldigt gärna delta i tex. Biggest looser. Inte för att jag vill eller kanske ens behöver gå ner i vikt, men hur skönt skulle det inte vara att få bo på internat, ha personlig tränare, kostrådgivning och roliga gymnastiska övningar i någon månad?

Nåväl, jag droppade ut ett par dagar, ni kanske trodde att jag dök rakt in i ett realityprogram någonstans. Nej, sanningen är betydligt vardagligare än så. Jag har haft brådis.

Det som föranlett brådis är bland annat en ny webbplats för tidningen, , som jag öppnade genom att skriva en ledare om ett av de senaste dagarnas hetaste ämne, du kan titta här om du är nyfiken.

1 kommentar:

  1. Precis vad ja menar! Och Amazing Race låter onekligen roligt. Men eftersom man ju måste åka med någon man känner väl tror jag att jag avstår. Vet ju vilken bitch jag skulle vara. Såna egenskaper som kanske skulle vara bra i Robinson skulle inte vara bra i förhållandet till reskamraten.

    SvaraRadera