måndag 5 december 2011

Kejsarens nya kläder

Det här med att förbereda sig inför kvällens festligheter.

Pajkvinnan och hennes syster är mer än färdiga med sina förberedelser och jag har inte ens börjat.

I ärlighetens namn har jag ingen koll på vad jag skall ha på mig (mitt enda förslag sköts ner med riktigt hårda skott igår), ingen koll på attiraljer att ha till och sen ingen aning om hur jag skall transportera min kropp från ett ställe till ett annat.

Så, är det okej att jag kommer både naken och naturell? Ni kan ju titta på Pajkvinnan i stället!?!

5 kommentarer:

  1. Det enda jag har klart för mig är vad jag ska ha i håret. Kommer högst antagligen också naken, naturell och barfota. Men jag hoppas att min hair fascinator stjäl showen så ingen märker resten av mig. Annars kan vi vara naken-kaverin.

    SvaraRadera
  2. Naken funkar säket! Pajkvinnan skulle vara avundsjuk på din snillrika ide!

    SvaraRadera
  3. Softy - finfint! Jag är den som står naken i baren, utan någon fin hårdoning :D

    Marica - jag undrar om Pajkvinnan hinner vara avundsjuk? Jag hoppas det, i smyg i alla fall. Pajkvinnan är min idol.

    SvaraRadera
  4. Du var ju riktigt fin!! Fast inte väntade jag mig nåt annat heller, jag tror du alltid är det! Det var roligt att träffas!

    SvaraRadera
  5. Du såg jätte bra ut. Såg dig på avstånd och var flera ggr på väg fram för att hälsa på dig, men det var alltid någon eller något som kom i mellan. Kvällen gick jätte fort. Alldeles för fort.

    SvaraRadera