torsdag 21 februari 2019

Såhär tre år senare

Ja, det kanske var någon som satte kaffet i vrångstrupen då jag helt plötsligt dök upp som en "uppdaterad blogg". Ber om ursäkt för det, förlåt, förlåt.

Ska genast erkänna det - så att man kan fly fältet om man vill ducka för det kommande riksdagsvalet. Det här är och kommer att vara ett led i min kampanj.

För den som inte hört det än, jag ställer alltså upp i valet. Som obunden, på SFP:s lista, i Nyland.

Fick ett gott råd av en person som i europeiska mått mätt, är expert på valkampanjer. Hitta inte på något nytt, det är genomskinligt. Gör något som du alltid gjort.

Så, jag kom tillbaka till bloggen. Men, medger att det är med viss tolkning - att bara lämna bloggen för tre år och sen komma tillbaka. Är det att göra något jag alltid gjort?

Du får avgöra. Jag blir naturligtvis väldigt glad om du fortsätter läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar