måndag 19 mars 2012

Att vara helt ute

Det är så många saker jag inte har koll på, så många saker jag inte förstår.

Det slog mig då jag, hundra år efter alla andra, såg Black Swan. Som så ofta då det gäller kritikerrosade grejer, så reagerade jag som jag brukar. Min reaktion efter att filmen tog slut var lite sådär "uhum, uhum".

Jag tror inte att jag fattade riktigt allt. Tur att upplägget inte var ett glas rödvin och ingående diskussion om filmen direkt efter.

Och sådan här är jag gällande många saker. Jag kan till exempel inte säga vilken skillnaden mellan Star Trek och Star Wars är. Jag har ingen aning om vem som tävlar i Voice of Finland eller Idols. Många låtar jag hör på radion är totalt obekanta för mig.

Jag är inte speciellt inne inser jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar