onsdag 23 februari 2011

OMG

Det gick just upp för mig att det är nu, inkommande lördag, som Johanna "Tuksu" Tukiainen gifter sig.

Äntligen. Så blir det kanske slut på denhär härdellen snart.

Men, jag kommer ihåg att man kunde köpa biljetter till hennes bröllop. Vem f*n köper biljetter till Tuksus bröllop? Vem?

Jag råkade också se på text-tv (jo, jag är åttahundra år gammal) att Tuksu och hennes blivande man gjort ett äktenskapsförord. Jag har inte slutat skratta än, trots att det är flera timmar sedan jag läste nyheten.

6 kommentarer:

  1. Nå nå Micaela! Tänk så här istället: Låt oss säga att du och jag gick på Tuksus bröllop - tänk så fruktansvärt roligt vi skulle ha!

    SvaraRadera
  2. Det är ju som att köpa biljett till en bilolycka. Du har en utnämning på min blogg!
    /fua

    SvaraRadera
  3. Jag hyser någon slags underlig moderskänsla för Johanna Tukiainen, fast varje gång jag läser hennes namn läser jag i misstag "Tukinainen" och förundras å det grövsta.

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte ens vem hon är, sån är jag. Har ofta fått frågan i vilken värld jag lever då jag inte vet sådant här. Så berätta vad har jag nu missat?

    SvaraRadera
  5. jag tycker lite synd om henne(och andra människor också) som har ett så stort bekräftelsebehov. jag hoppas att hon snart får bättre självinsikt och lugn&ro i hjärtat...

    -en annan johanna -

    SvaraRadera
  6. Det sänds på tv nästa torsdag. Oh happy day.

    SvaraRadera