måndag 7 februari 2011

Cityflickan

Jag var in till stan, helt solo, idag.

Jösses, man kan verkligen bli blind av alla de kändisar man stöter på. Inom loppet av fem minuter hade jag frotterats med Adam Lamberts pojkvän samt en Idol-programledare. "Att frotteras med" är i detta fall en överdrift.

Jag fick frotteras med en väldigt fin kvinna, känd hon också, då en överraskningskaffe med Peppe gick att ordna.

I övrigt blev håret kortare, min collegetröja förstörd och något i färgen lime följde med mig hem.

Så en fråga till er föräldrar där ute, då ni är ensamma ute på äventyr, drabbas ni ibland av paniken "oh, mein gott, jag har glömt barnet någonstans!"?

4 kommentarer:

  1. jodå, allagånger! sen tittar jag jämt runt efter vilken meterskille jag ska hålla handen med.

    SvaraRadera
  2. Tack för överraskningssällskapet! Det var dagens överlägset bästa händelse.

    SvaraRadera
  3. Gissa! OCH varje gång jag hör mamma, vänder jag på huvudet. Och detta händer fortfarande fast jag haft "fri gång" lääänge.

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt att höra att jag inte (är den enda som) är tokig!

    SvaraRadera