fredag 11 februari 2011

Häst utan bostad?

Ännu en sak (har du sett min självdisciplin, förresten?), är din häst / ponny utan bostad?

I stallet där jag brukar hänga, Nevas ridcenter (Söderkulla, Sibbo), blir det ett par boxplatser lediga i början av mars. Om du, eller någon du känner, behöver en stallplats eller två, så kan jag varmt rekommendera Nevas.

Det är ett privatstall, mest fullvuxna människor med allt från bullahästar till hästar som tävlar på internationell nivå. Det finns manege, ridplan och ett otal antal hagar. Bra stallpersonal och ypperliga möjligheter att rida för fina tränare. Tävlingar ordnas minst en gång i månaden.

Ja, och så hänger jag ju där.

Om du är intresserad kan du antingen lämna en kommentar eller skicka e-post (adressen ser du där till höger).

Nu, ledarskap.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Av ren nyfikenhet (fd. eriksnäsin talli-lainen) undrar jag vad hyran är?

    SvaraRadera
  2. Stallhyran ligger på drygt 700€ i månaden.

    SvaraRadera