fredag 11 februari 2011

En bloggares små glädjeämnen

Vet ni, jag måste vara den lättaste människan (ja, bloggaren i alla fall) att göra glad.

Jag blir så glad då någon annan bloggare länkar till min sida. Och så försöker jag betala tillbaka på samma sätt genom att länka då jag skriver om något som jag sett hos någon annan.

Som vi alla vet, så är jag en enkel flicka från landet, och jag har inte så stora tankar om mina anspråkslösa skriverier. Därför blev jag så otroligt glad då Laura, som äger Smartfysio här i Nickby, sade att det har gett tydliga utslag i deras besökarsiffror då jag länkat till deras sida.

Sweet, jag ser gärna att Laura & co har många besökare, de står för utmärkta fysikaliska behandlingar och ser till att jag går på min kettlebellträning åtminstone en gång i veckan.

Genom att göra ändå så lite så kan man göra lite mer för någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar