måndag 24 februari 2014

Osäker på om det är hållbart

Jaja, jag låter ju så lagom mallig då jag påstår att jag drabbats av en längtan att springa.

Men, skam den som ger sig och det är svårare att ge sig om någon vakar som en hök över en.

Lissu! Hilfe! Springer du än, Lissu? Kan du övervaka mig? Läser till min stora besvikelse att Smartfysio inte ordnar någon Springstart den här våren. Buhuuu.

Om Lissu vägrar ställa upp - jag är tung att släpa på och riktigt motsträvig ibland - finns det någon annan i hemknutarna, Nickby, som vill hänga på?

Jag springer både kort och långsamt.

3 kommentarer:

  1. Hehhe bara mörkret faller/ lissu

    SvaraRadera
  2. Lissu! Men det håller ju på att bli ljust där ute, ut med mig nu bara!

    SvaraRadera
  3. Natten till igår sov jag på vandrarhem och delade rum med en okänd storsnarkare => sov knappt en blund. Inatt hade sonen stulit min plats när jag kom hem sent => jag tog hans säng och sov helt ostörd nonstop tills klockan ringde. Resultatet av en totalt soven natt var sån överenergi idag att jag NÄSTAN kunde förstå hur man kan ha ett sug att springa ;-)

    SvaraRadera