måndag 9 januari 2012

Extra-bh sökes

Damn you, fullmåne.

Natten har gått åt till att försöka sova med en mångalning. Först var vi, den lille och jag, vakna i sisådär två timmar efter midnatt. Sen somnade den kortare av oss och fram kröp en galen Muhammed Ali-kopia - nu komplett i en nyutgåva modell ultimate fighting. Jag tillbragte resten av natten väjandes för armar, ben och skalle.

Nu behöver jag extra-bh för mina ögonpåsar.

***

Skall återkomma till inlägget - och era svar - här under.

4 kommentarer:

  1. ugh, kanske det var fullmånen hos oss med. Delar fullt ditt ögonpåseBHbehov. ugh.

    SvaraRadera
  2. Jaså, kanske var det därför! Jag trissade och trissade, ögonen fulla av grus och kroppen blytung av trötthet - men inte att jag kunde somna. Vilket faktiskt hör till ovanligheterna. Jag trodde att det berodde på att jag sov ensam för första gången på många veckor. Kanske det var fullmånen. Jag borde ha gått ut och ylat av mig lite ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni sov bättre i natt! Den lille gjorde en nattkorrigering och sov som en klubbad säl precis hela natten. Jag korrigerade inte, jag låg och vände och vred i någonting som kändes som många, långa timmar. Men, jag behövde inte utstå kickboxing, och det kändes redan det som rena rama lyxen.

    SvaraRadera
  4. Det är alltså fullmånen som gör sonen till en liten kickboxare. Mången natt har kantats av sparkar i ryggen och en skallad moder.

    SvaraRadera