lördag 5 mars 2011

Lördagens dos av botox

Här i Nickby inledde vi morgonen genom att göra mina läppar (de som sitter i ansiktet) lite fylligare.

Vad sägs om att bli skallad (vi talar maximal hastighet och tyngd) av det lilla barnet och hans nätta huvud under morgonens tidiga timme?

Fy fasiken, säger jag bara.

Blodet sprutade, tänderna sitter fast och den lille är intakt. Och jag har läppar som gör att Lisa Rinna skulle bli blek av avund.

Foton kommer eventuellt senare. Om läpparna ryms på bild.

4 kommentarer:

  1. Ajajajajaj det gör så ont! Jag väcktes av att en ettåring försökte peta mig i näsan kl 6.30. Inte helt rätt det heller

    SvaraRadera
  2. Hej!Tittade in här, rolig blogg.Och stackars dina läppar..

    SvaraRadera
  3. Jag har ett öga blått, okej det är inte så farligt men jag fick ett hörn av en bok på ögat för en vecka sedan. Saga stod i sängen och kastade/tappade boken och hörnet kom rakt på mitt ögonbryn. Trodde det skulle spricka... De har förvånansvärt mycket kraft de där småtyperna.

    SvaraRadera
  4. Jo, det där är bekant. Mina läppar har klarat sig, men jag hade blått öga för några veckor sedan efter en liknande incident... A skulle ju bara gosa men var lite för ivrig.

    SvaraRadera