tisdag 8 november 2011

Hur man värmer upp

Ni kommer väl ihåg att det var premiär, första gången ut för dagisfotografering av den lille idag?

Nu har jag, i skrivande stund, ingen aning om hur fotograferingen gick. Men jag kan berätta hur den lille värmde upp.

Genom att rusa genom risiga buskage hela gårdagen. Den lille lär ha varit vild som en skogstokig bandit på dagiset igår. Buskagerusandet ledde till att han ser ut som ett litet Jesusbarn som fått törnekronan nerklämd över kinderna.

Så, det lär vara ett skråmigt barn vi ser på det första, officiella dagisporträttet.

Om det alls blev ett porträtt.

4 kommentarer:

  1. Hur hade det gått?
    Det är nog så typiskt det där, att passligt till fotograferingen så har man all världens skråmor/bulor/blåmärken..

    SvaraRadera
  2. Nadja - det hade gått bra, jag tror att vi kommer att få se den lille både som individ och som gruppmedlem i fotoformat.

    Resten av dagen hade den lille varit en likadan buse som dagen innan, i den mån att han blivit körd i säng.

    SvaraRadera
  3. Hahaha. :D Ja det brukar kunna gå så. Jag var helt förvånad att den lilla inte hade några bulor på ettårsfotot tex.
    Men vad fint om han vågat vara med! Ni måst börja fota mera hemma tycker jag! Jag tror våra tror att det hör till att ha en svart manick uppträngd i fejset hela tiden. ;)

    SvaraRadera
  4. Melli - nu återstår bara att se hur slutresultatet ser ut. Och vi fotar faktiskt den lille, trots att det inte syns här på bloggen, otroligt mycket hemma. Hemmakameran är okej, det är proffskameror (ja, han blir förstås fotad av proffs också dagarna i ända) den lille är rädd för.

    SvaraRadera