tisdag 15 april 2014

Hur man vet att man väntar barn

Ja, skulle jag och vi ha gjort barnet själva skulle jag just nu kanske vara den som suckar över foglossning (no clue about that), alternativt den där ljuvt höggravida med något drömskt i blick och handen på magen.

Nå, nu är jag ju på upphällningen på ett helt annat sätt i det här barnaväntandet. Och får lov att lita på yttre bevisföring. Som bevis på att något är i görningen fick jag i dag ett brev om att jag blivit godkänd för att få moderskapsunderstödet.

Weeeh.

5 kommentarer:

  1. Så spännande! Är så glad för er skull!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jättejättespännande, också en långsam en, som jag själv, börjar tycka att det här är hisnande!

      Radera
  2. Jag är så innerligt glad för att just ni ska få ett syskon till familjen, ett till barn att älska och uppfostra!! Grattis! Och grattis till beskedet om moderskapsunderstöd! Vet ni ungefär hur gammal hen kommer att vara då ni träffas?

    SvaraRadera