måndag 4 oktober 2010

Dagens bästa nyhet

Dagens bästa nyhet, den ser ut såhär - nu skall Svenskfinlands bästa bloggar få pris!

Som du ser kan du nominera din favorit på adressen bloggpriset.fi - och du kan börja nominera nu!

Jag är exalterad av många orsaker, främst för att jag tycker att det är fint att fina bloggare nu kommer att lyftas fram och synas än mer, men också för att jag får vara med och avgöra vinnare! Och det tillsammans med ett inte helt kuckut gäng, eller vad sägs om Peppe, André Wickström och Kaj Korkea-aho!

Gala och prisutdelning 1.12.2010!

Nominera! Nominera! Hyvähyvä!

2 kommentarer:

  1. Läste om dethär i "bladet" imorse. Vilket roligt initiativ! Säkert kul att sitta i juryn också :)

    Egentligen kikade jag in för att se hur det går med sömnskolan. Det verkar ju gå riktigt bra. Hoppas att det sitter i, för livet känns nog så mycket lättare när man får sova på nätterna. För såväl liten som stor.

    Ja, så skulle jag säga att VR har ersatt några tågturer mellan Östermyra och Den Soliga Staden med bussturer. Bara så du vet...

    Ha en bra början på veckan!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tittar in! Jag skall definitivt uppdatera sömnskolestatus, jag kan redan nu erkänna att jag lite har sabbat den, på egen hand... Du skall också ha en fin vecka!

    SvaraRadera